poniedziałek, 15 września 2014

16 rzeczy, które kojarzą mi się z Wielką Brytanią; Bridget Jones, Doctor Who, Yorkshire pudding...

Za 10 dni o tej porze będę już w Durham. Niesamowite. Dzisiejszy wpis będzie o tym, co kojarzy mi się z Wielką Brytanią. A zainspirowały mnie nowe zdjęcia mieszkania, które dostałam od mojej współlokatorki. Wśród nich znajdowało się coś, czego po cichu oczekiwałam, a co bardzo ucieszyło moje serce. Wąskie wysokie schody ciągnące się od wejścia, takie z brytyjskich seriali.
  1. Schody 
  2. Bridget Jones i pan Darcy 
  3. Doctor Who, Steven Moffat i Cardiff
  4. Sherlock
  5. Kredowe postacie
  6. Szkocki accent
  7. Dublin, irlandzkie puby i claddagh (ok przyznaję nie jest to skojarzenie o Wielkiej Brytanii ale o sąsiadującym kraju, który mam nadzieję odwiedzić będąc w UK)
  8. Aspiracja J (to że “time” brzmi jak “thajm”
  9. English Breakfast
  10. Yorkshare pudding
  11. Fish & Chips (wreszcie się dowiedziałam, że są bez ości) 
  12. Dwa krany w jednej umywalce
  13. HERBATA (mniam) z mlekiem (ble)
  14. Harry Potter (jestem świeżo po maratonie, chciałam zapoznać się z architektura mojej uczelni)
  15. George Gently (serial detektywistyczny kręcony w Durham, akcja dzieje się w niezwykle interesujących latach 60tych)
  16. Piwo w pintach na które Anglicy chodzą po pracy (tu serial Coupling, którego akcja praktycznie cały cas dzieje się w pubie) 



I wiele wiele innych rzeczy, ale nie chcę by ta lista zamieniła się w bucket list:)

1 komentarz:

  1. dwa krany w jednej umywalce! Największy koszmar, nie rozumiem tego :D

    OdpowiedzUsuń